براي برگزاري اينترنتي آزمونهاي مرتبط با نسخههاي نشريه ميتوانيد مطابق مراحل زير عمل كنيد: 1- از بخش مديريت نشريه و زيربخش تنظيمات ويژه نشريه گزينه وضعيت آزمون ويژه نشريات را فعال كنيد. 2- از بخش نظام مديريت اطلاعاتي و زيربخش مديريت فرمها فرم آزمون مورد نظر خود را با تنظيمات زير بسازيد. دفعات مجاز تكميل فرم براي هر كاربر ثبت شده = 1 فرم از نوع آزمون چندگزينهاي ميباشد؟ = بله 3- بخش ها و پرسشهاي فرم مورد نظر را با كليك بر روي دكمه PARTS براي فرم ساخته شده اضافه نماييد. در صورتي كه آزمون داراي فرم ضميمهاي ميباشد كه بايد توسط كاربران تكميل شود ميتوانيد از بخش مركز مديريت اسناد و فايلها فرمهاي لازم را در برنامه قرار دهيد و سپس لينك دريافت آن فرمها را در توضيحات پرسش قرار دهيد. توضيحات تكميلي در بخش معرفي مركز مديريت اسناد و فايلها ارايه شده است. 4- از بخش مديريت نشريه و زيربخش نسخههاي نشريه وارد شده و افزودن نسخه جديد را انتخاب كنيد. در هنگام ساخت نسخه جديد كدهاي مرتبط را در بخش كد فرمهاي آزمون مرتبط وارد نماييد. 5- مطابق روال عادي مقالات خود را به نسخه نشريه ساخته شده اضافه كنيد. كاربران در پايين صفحات مرور اين نسخه از نشريه فرمهاي آزمون را خواهند ديد و خواهند توانست آنها را تكميل نمايند. 6 - فرمهاي پر شده توسط كاربران را ميتوانيد در بخش نظام مديريت اطلاعاتي و زيربخش مديريت فرمها با كليك روي دكمه Reports براي هر فرم مشاهده كنيد.
|